woensdag 19 juni 2013

De marketing van Star Wars heeft plannen


Licentiëring Expo 2013 is aan de gang in Las Vegas, Nevada, en The Walt Disney Company maakt van de gelegenheid gebruik voor het presenteren van haar, tot nu toe nog vage, plan om verdere door te bouwen met de merchandising rond de Star Wars-franchise. Een persbericht Gepost op BusinessWire omvat het volgende citaat van Lucasfilm's Howard Roffman:
"Wij zijn verheugd om onderdeel van The Walt Disney Company te zijn en kunnen  nu de middelen gebruiken waar we altijd van hebben gedroomd. Er is slechts één plaats waar Star Wars in goede handen naar toe kon gaan en dat is Disney, het is de enige entertainment bedrijf dat de lange termijn begrijpt: lange termijn merk affiniteit en  franchise planning, plus de macht om verhalen en characters in leven te houden. Dat is ook wat onze fans van Star Wars verwachten."
Disney's samenvatting van de huidige top-tien franchises bevat ook de komende Star Wars projecten van Episode VII en Star Wars Rebels, ze beiden met hun nieuwe plannen weer een hoop nieuwe producten aan voor met name jongens en verzamelaars, maar ook opent het de Star Wars-wereld voor nieuwe fans.

Bron TheForce.net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten