woensdag 30 juli 2014

Rian Johnson over Star Wars VIII


Rian Johnson zal de regisseur worden van Star Wars VIII. J.J. Abrams blijft dus niet de regisseur van Star Wars. Dit verhaal deed al even de ronde. Met Slashfilm ging Johnson eindelijk in op dit verhaal.
Hij is erg blij met zijn aandeel in de film: ”Ik verheug me op allemaal de dingen die ik jullie niet mag vertellen. De gedachte alleen al maakte me zo ongelofelijk blij Ik wilde in deze wereld spelen, van letterlijk de eerste film die mijn vader me heeft laten zien.”
Toen hem werd gevraagd hoe hij de baan kreeg zei hij het volgende: "Ik kan alleen maar aannemen dat het een foutje is, net als in de film ‘Brazil’. Dat er ergens anders een ‘Brian Johnson’ is die nu heel boos is.”
Volgens de geruchten regisseert Johnson niet alleen Star Wars VIII maar zal hij ook het scenario schrijven. Ook wordt er gesuggereerd dat Johnson dit zelfde zal gaan doen voor Star Wars IX.

Bron: Filmtotaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten