vrijdag 23 mei 2014

Star Wars spin-off al in december 2016


We wisten al dat er Star Wars spin-off films in de planning stonden maar afgelopen nacht hebben Lucasfilm en Disney officieel bekend gemaakt dat de eerste spin-off films al zal verschijnen op 16 december 2016. Inmiddels zijn ze hard bezig met voorbereiden.
Regisseur Gareth Edwards is nog jong en begint vol overtuiging aan dit project. Momenteel draait zijn film Godzilla in de bioscoop. "Sinds ik Star Wars zag weet ik precies wat ik de rest van mijn leven wil doen: bij de Rebel Alliance horen!", zegt Edwards op de officiƫle Star Wars website. "Ik voel me dan ook zo vereerd om op deze missie te gaan met Lucasfilm."
Het scenario zal worden (of is) geschreven door Garry Whitta. Wellicht bekend bij jullie door The Book of Eli. Hij zegt: "Vanaf het moment dat ik als kind de originele film zag is Star Wars de meest diepgaande inspiratie voor mijn verbeelding als schrijver. Het is een droom die uitkomt en ik moet mezelf dan ook steeds knijpen".
Waar deze spin-off precies voer gaat is nog onduidelijk. De geruchten doen de ronde dat het gaat over Boba Fett. Maar deze geruchten zeggen ook dat, dat scenario geschreven zal worden door Lawrence Kasdan. Het is dus allemaal nog niet zeker. Of ook deze Star Wars film wereldwijd op de zelfde datum in premiĆØre gaat is ook nog niet bekend. We zullen nog even geduld moeten hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten