maandag 24 september 2012

Yoda voor de koffie


Ik geef het toe...Ik ben een liefhebber van koffie. Of het nu een Dark Side of een Coruscant mix is, ik kijk altijd uit naar mijn kopje koffie. In feite, kan ik snel veranderen van jedi naar sith als ik mijn koffie niet krijg. Maar soms maakt mijn lokale koffieshop mijn koffie heter dan Mustafar! Dus besloot ik om mijn handen koel te houden op een echte star wars manier. Ik denk dat dit eco-vriendelijke Yodatje een geweldige manier is om te gaan voor "groen." (Op meerdere manieren!)

(Door: Jennifer Landa)

Wil jij dit nou ook zelf maken, het is heel eenvoudig en makkelijk. De beschrijving is helaas in het engels maar door de plaatjes is dit geen probleem om te volgen. Veel plezier en succes!
http://starwarsblog.starwars.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten